کلیپی فوق العاده زیبا از مارش پایانی مراسم تعزیه خوانی اجرا شده دراربعین۹۴ خیمه خاتون داغدیده سعادت آباد تهران

گروه موزیک : امیرحسین اکبری، رضا دهقانزاده و حسین اکبری

سرپرست گروه تعزیه خوانی سیف الله طارمی



کلیپی از قسمت دوم پشت خیمه زیبا از تعزیه شهادت حضرت عباس(ع) توسط حمید اکبری (از قزوین) در نقش شبیه حضرت عباس (ع) و حمزه اکبری در نقش شبیه شمر بن ذالجوشن

گروه موزیک:

امیر حسین اکبری ، رضا دهقانزاده ، صائب مخلصی ، حسین اکبری

دهه اول محرم ۱۳۹۴ حسینیه طفلان مسلم بن عقیل (ع) شهر بادرود



کلیپی از قسمت اول پشت خیمه زیبا از تعزیه شهادت حضرت عباس(ع) توسط حمید اکبری (از قزوین) در نقش شبیه حضرت عباس (ع) و حمزه اکبری در نقش شبیه شمر بن ذالجوشن

دهه اول محرم ۱۳۹۴ حسینیه طفلان مسلم بن عقیل (ع) شهر بادرود



قسمتی از نوحه خوانی قشنگ از مهدی ستاره در نقش حضرت زینب(س) تعزیه شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اجرا شده در اربعین ۹۴ خیمه خاتون داغدیده سعادت آباد تهران که این گروه تعزیه خوانی به سرپرستی آقای سیف الله طارمی به مدت هفت شب به اجرای مراسم شبیه خوانی پرداختند.

ذاکرین:

مجید بنی علی ، حمیداکبری ، سیف الله طارمی ، جواد بهرامی ، مجید اکبری ،

علیرضا اکبری،مهدی ستاره،مهدی کامبخش، حمزه اکبری،سعید مهدیان،علی ملکی

موزیک : امیر حسین اکبری ، رضا دهقانزاده ، صائب مخلصی ،حسین اکبری

شما میتوانید تصویر کد را روی کاغذ چاپ کنید تا دیگران با استفاده از اپلیکیشن «بارکد اسکنر»، ویدیو را روی موبایلشان مشاهده کنند.



دانلود کلیپی از قسمت ورودی شمر از آقای حمزه اکبری به همراه گروه دمامه زنی و موزیک زیبا از امیر حسین اکبری اجرا شده در خیمه خاتون داغدیده سعادت آباد تهران اربعین۹۴

این گروه تعزیه خوانی به سرپرستی سیف الله طارمی به مدت هفت شب به اجرای مراسم درخیمه خاتون داغدیده سعادت آباد تهران پرداختند.

  ذاکرین:

مجید بنی علی ، حمیداکبری ، سیف الله طارمی ، جواد بهرامی ،مجید اکبری ،

علیرضا اکبری ، مهدی ستاره ، مهدی کامبخش ، حمزه اکبری، سعیدمهدیان ، علی ملکی

موزیک: امیر حسین اکبری،رضا دهقانزاده

شما میتوانید تصویر کد زیر را روی کاغذ چاپ کنید تا دیگران با استفاده از اپلیکیشن «بارکد اسکنر»، ویدیو را روی موبایلشان مشاهده کنند.

میتوانید تصویر کد را روی کاغذ چاپ کنید تا دیگران با استفاده از اپلیکیشن «بارکد اسکنر»، ویدیو را روی موبایلشان مشاهده کنند.



دانلود کلیپ گفتگو حضرت امام علی (ع) با کور در تعزیه شهادت حضرت زهرا(س) با اجرای زیبای آقایان مجیدبنی علی ( از تهران) و مجید اکبریان که به مدت هفت شب در خیمه خاتون داغدیده سعادت آباد تهران به سرپرستی آقای سیف الله طارمی به اجرای مراسم تعزیه خوانی پرداختند.

دانلود کلیپ توسط ویدیو اسکنر



 



در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، خیمه های مجالس تعزیه‌خوانی تعزیه‌داران خاتون داغدیده در سعادت آباد تهران برپا شده است.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس،طبق سنوات گذشته امسال نیز به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، تعزیه داران خاتون داغدیده برای ششمین سال متوالی است که در سعادت آباد تهران، نمایش تعزیه خوانی را به مدت 7 شب در میدان بهرود برپا می‌کنند.

با برپایی خیمه‌های عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) به سوگ می‌نشینند.

مجالس تعزیه خوانی به سرپرستی سیف الله طارمی از چهارشنبه 4 آذر تا 10آذر مصادف با شب اربعین حسینی، هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و در روز اربعین حسینی(ع) نیز «حرکت نمادین کاروان اسراء کربلا» ساعت 9 صبح از مقابل خیمه تعزیه داران سعادت آباد، میدان بهرود آغاز و تا چهارراه سرو ادامه دارد.

از عزاداران ابا عبدالحسین (ع) و علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت دعوت می شود تا به مدت 7 شب از 4 آذرماه تا شب اربعین حسینی، محفل شبیه خوانی تعزیه خوانان خاتون داغدیده را مزین به قدوم مبارکشان کنند.

ذاکرین:

حمید اکبری ،مجید بنی علی ،سیف الله طارمی ، حمزه اکبری ،

جواد بهرامی ،مجید اکبری ، سعید مهدیان ،علی ملکی ، علیرضا اکبری ،

امیر محمد شریفی ،مهدی ستاره ،مهدی کامبخش

موزیک: امیر حسین اکبری ، رضا دهقانزاده



ساقی نامه زیبا حر بن یزید ریاحی با صدای دلنشین آقای حمید اکبری ( از استان قزوین ) که دهه اول محرم 1394 میهمان مردم شهر بادرود بودند و در حسینیه طفلان مسلم بن عقیل (ع) به مدت ده روز به اجرای تعزیه خوانی پرداختند .

برای دانلود کلیپ توسط بارکد اسکنر از تصویر زیر استفاده نمایید.



قسمت گفتگو ام لیلا و حضرت علی اکبر (ع) اجرا شده توسط امیر حسین صادقیان و ارسلان شافعی در حسینیه اعظم شهر بادرود

لطفا برای دانلود این کلیپ صوتی روی تصویر زیر کلیک کنید.