درگذشت شاعر اهل بیت در نطنز
.
تعزیه بادرود
درباره وبلاگ


این وبلاگ برای توسعه وترویج تعزیه شهرستان ساخته شده وبه هیچ عنوان از شخص یاگروه خاصی جانب داری نمی کند. ازتمامی دوستان وهمکاران گرامی درخواست میکنم اگر مطالب،عکس ،فیلم و... درمورد تعزیه وتعزیه خوانی در شهرستان دارند به آدرس «ashtari_hadi@yahoo.com»بفرستید تابا نام خودتون در این وبلاگ قرار بدیم. با تشکر تلفن تماس: 09137432378
پروفایل مدير وبلاگ
مطالب اخير
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبو را فراموش کرده ام
مطالب تصادفی
خبرنامه




مطالب مرتبط
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

جستجو

درگذشت شاعر اهل بیت در نطنز

درگذشت شاعر اهل بیت در نطنز به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز ,

آقای حاج حسن کشمیری یکی از اعضای فعال و دبیر انجمن شعر و ادب یادمان نطنز و از شاعران اهل بیت ؛ دار فانی را وداع گفت. تخلص شاعری مرحوم کشمیری " اندیشه " بود روحش شاد ویادش گرامی باد 

 

سائل درگاه

درد هجرانت شده درد دلم              بر وصال روی ماهت  مایلم

آن دو چشم نرگس جادوگرت           بی قرارم کرده لکن دلخوشم

خال مشگینت ز  نقاش ازل           نقطه ی  حبی که باشد  حاصلم

گرچه حسرت می برم از دوریت         یاد وصلت مرهمی شد بر دلم

از فراغت من شدم حیران و زار           اشک شوقمک می کند حل مشکلم

شد جهان آفرینش بهر تو                   من ز جاه و  حشمت تو غافلم

تار مویت رشته ای ز الطاف حق            تا به معراج وفا شد ساحلم

من چسان وصف تو گویم کین چنین             واصفی بر عشق تو ناقابلم

وصف تو گفته خدای ذوالجلال           من به پیش قدر تو  خاک و گلم

تو امام عصر و قطب عالمی             من چو کاهی  در سر  راه دلم

تو سلیمانی و من موری ضعیف             پرتویی از لطف تو  شد حاصلم

گفت((اندیشه )) به سوزی  جانگداز                 من به درگاه رفیعت سائلم

 

مرحوم حاج حسن کشمیری

((اندیشه))

>>وبلاگ تعزیه بادرود هم به نوع خود تسلیت عرض مینماید.<<



کد +1 گوگل

نظرات شما عزیزان:

علی کشمیری
ساعت18:46---9 آذر 1393
ابراز همدردی و بذل محبت شما موجبات غرور و افتخار ما را فراهم نمود که سزاوار قدردانی و سپاسگذاری است.
پاسخ: سلام ممنونم ، وظیفه مون بود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوع مطلب :
برچسب ها : تعزیه بادرود، تسلیت نامه، درگذشت شاعر اهل بیت در نطنز،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 1719



محبوبترین مطالب
آیدی یاهو مدیر
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تعزیه بادرود و آدرس taziehbadrood.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 467
  • کل نظرات ارسالی : 148
  • تعداد کل کاربران : 3
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید این ماه : 9558
  • بازدید سال : 18677
  • بازدید کل : 295429
امکانات جانبی
.
.
.